Cookies Policy
The website need some cookies and similar means to function. If you permit us, we will use those means to collect data on your visits for aggregated statistics to improve our service. Find out More
Accept Reject
  • Menu
Supervised
thesis

Supervised thesis by Pedro Campos

Simulação Multi-agentes de Leilões de Posições Online: GPS vs. VCG

Author Maria Margarida Versos Baptista dos Santos

Degree MSc

Year 2019

Institution UP-FEP

Perceção dos produtos de moda em cortiça - identificação de eixos de posicionamento de marcas

Author Fabiana de Oliveira e Sousa

Degree MSc

Year 2019

Institution UP-FEP

Resilience in a MultiLayer Network in the Automotive Industry

Author Ana Filipa Alves Nogueira

Degree MSc

Year 2019

Institution UP-FEP

Community Detection in Attributed Networks: An Application to Socioeconomic Data from European Union

Author Ana Rita Cordeiro Vieira

Degree MSc

Year 2019

Institution UP-FEP

Análise de Redes Comerciais Utilizando Modelos Gravitacionais

Author Patricia Beatriz Carvalho Jesus

Degree MSc

Year 2019

Institution UP-FEP

Business value creation in SCM: Influence of blockchain, data quality and big data analytics.

Author Kerley de Lourdes Silva Pires

Degree PhD

Year 2019

Institution UP-FEP

Impacto do Marketing de Conteúdo no comportamento do consumidor de crédito online

Author Maria Barreto de Amaral

Degree MSc

Year 2019

Institution UP-FEP

Clivagens Digitais e a Participação Cívica e Política: Que tipo de cidadania para o século XXI

Author João Miguel Barros Aguiar Pereira

Degree PhD

Year 2018

Institution UP-FEUP

The disruption of retail through Gen Z: An exploratory study on the new customer journey and the impact of customer touchpoints on Brand Loyalty

Author Susana Machado Estácio Marques

Degree MSc

Year 2018

Institution UP-FEP

Gamificação em Programas de Fidelização – Impacto na Motivação Intrínseca e Necessidades de Competência e de Relatedness dos Consumidores

Author João Pedro Dias de Oliveira

Degree MSc

Year 2018

Institution UP-FEP

O valor da informação em empresas de comércio eletrónico. Uma avaliação.

Author Daniel Moreira Martins

Degree MSc

Year 2018

Institution UP-FEP

Digital analytics como Suporte à Tomada de Decisões Estratégicas de Marketing num contexto de incerteza - Caso de estudo: Infraspeak

Author Sofia Oliveira de Mesquita e Sousa

Degree MSc

Year 2018

Institution UP-FEP

  • 1
  • 5